Cynamon Sp. z o. o. realizuje Przedsięwzięcie MŚP pn. „Rozszerzenie działalności firmy poprzez wprowadzenie do oferty: sprzedaży z przyczepy gastronomicznej oraz organizacji eventów w plenerze sposobem na uodpornienie na przyszłe kryzysy” w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Priorytetu: Odporność i konkurencyjność gospodarki - część grantowa Działanie: A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Celem realizowanego projektu jest wprowadzenie do obecnej oferty całkowicie nowych usług; sprzedaży w ruchomej placówce gastronomicznej (przyczepie), oraz organizacji eventów w plenerze wraz z cateringiem rozumianym jako obsługa imprez do 250 osób. Przedmiotem projektu jest również zakup wyposażenia niezbędnego do wprowadzenia nowych usług.
Grupą docelową realizowanego projektu są użytkownicy wewnętrzni (pracownicy) i zewnętrzni (klienci, partnerzy biznesowi, interesariusze).
Efektem zrealizowanego przedsięwzięcia będzie: Pozyskanie nowych klientów i zwiększenie przychodów firmy i w tym samym zniwelowanie negatywnych skutków pandemii oraz uodpornienie na możliwe przyszłe kryzysy.
Cynamon Sp. z o. o. ul. Helska 42, 91-342 Łódź, tel. +48 511 736 027 NIP: 9471965405, REGON: 100756700 e-mail: piotr.italia@gmail.com
Opis Przedsięwzięcia MŚP:
Wanilia Sp. z o. o. Sp. k. realizuje Przedsięwzięcie MŚP pn. „Dywersyfikacja działalności firmy i uodpornienie na przyszłe kryzysy poprzez wprowadzenie do oferty usługi cateringu i sprzedaży z przyczep gastronomicznych” w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Priorytetu: Odporność i konkurencyjność gospodarki- część grantowa Działanie: A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Celem realizowanego projektu jest wprowadzenie do obecnej oferty istniejącego punktu dowodu posiłków, całkowicie nowej sprzedaży w ruchomych placówkach gastronomicznych (przyczepach), oraz usługi cateringu opierającej się na obsłudze imprez okolicznościowych. Przedmiotem projektu jest również zakup wyposażenia niezbędnego do wprowadzenia nowych usług.
Grupą docelową realizowanego projektu są użytkownicy wewnętrzni (pracownicy) i zewnętrzni (klienci, partnerzy biznesowi, interesariusze).
Efektem zrealizowanego przedsięwzięcia będzie: Pozyskanie nowych klientów i zwiększenie przychodów firmy i w tym samym zniwelowanie negatywnych skutków pandemii oraz uodpornienie na możliwe przyszłe kryzysy.